Eesmärk ja ootused

Saada vastuseid ja/või ideid meile oluliste küsimustele:  
Missugused on digiajastu nõudmised koolile? Kuidas peaks korraldama õpetamist ja õppimist, nii et tänane õpilane tuleks peale kooli lõpetamist toime elu väljakutsetega?
Millele peaks mõtlema investeerides digitehnikasse? Kuidas jõuda VOSK-i rakendamiseni?
Kas ja kuidas digipööre mõjutab kooli füüsilist õpieskkonda? Kas klassiruum ja tunniplaan säilib samal kujul kui praegu? Milline peaks olema kooli füüsiline keskkond 20 aasta pärast?
Kuidas soetatud digivahendeid parimal moel rakendada nii õppeprotsessi, infovahetamise kui koostöö korraldamisel kõikidel tasanditel (õpetaja, õpilane, lapsevanem jne)?
Kuidas tehnoloogia abil efektiivsemalt rakendada individuaalset õpetamist tunnis ja jälgida õpilase arengut (individuaalse arengumapi koostamine)? Millised on sobivad õppemeetodid ja -võtted?
Kuidas ladusalt korraldada õppeainete vahelist sidusust nii koolis kui väljaspool kooli?
Saada praktilisi oskusi ja teadmisi, kuidas õppeprotsessi digiajastul paremini juhtida rakendades erinevaid digivahendeid ja e-keskkondi.

Toetudes saadud kogemustele luua enda koolile sobiv raamistik, mida rakendades oleks võimalik tõsta õppeprotsessi juhtimise kvaliteeti ja edukust.