Projekti käigust

Mis on läinud hästi? 
Hetkeks on kujunenud välja õpetajate rühm, kes on huvitatud uutest digiõppevahenditest ning, kes osalevad kõikides Tehnominuti kohtumistes. 

Kuidas toimus õpetajate, teiste kolleegide ja õpilaste kaasamine? 
Õpetajad said ise, vabatahtlikult registreerida ennast Tehmoninuti huvigruppi. Tulemuseks on see, et 13. registreerunutest kõigil kolmel kohtumisel on käinud 6 õpetajat. Samuti oli õpetajatele antud võimalus ise tutvustada digiõppekeskondi, mida nad on ise varem kasutanud. Paraku nende kolme kohtumise jooksul ei avaldanud ükski õpetaja soovi olla tutvustaja rollis. Selleks, et rohkem kaasata Tehnominuti huvilisi ise otsima digilahendusi oma tundide jaoks ning neid ka rakendama, korraldatakse nende jaoks jaanuari alguses grupitöö, kus iga grupp peab leidma digiõppevahendi ning kirjeldama, kuidas ja millise konkreetse tunni raames, seda rakendatakse. Hiljem küsitakse õpetajatelt ka tagasisidet, kuidas tund läks (mis läks hästi, mis halvasti). 

Mida olete ise ja mida on teie kool arendusprojekti käigus õppinud?
Peale erinevate digivahendite rakendamisvõimaluste näitamise oleme sunnitud mõttele, kuidas sarnast mõtlemisviisi, kus tund ei koosne vaid paber vihikust, õpikust ja pliiatsist, tuua esile ka enda koolis, mille esimeseks sammuks ongi meie projekt. Kui edukaks see osutub näitab aeg, kuid hetkel oleme saanud esimesed tõed, kuidas luua keskkond ja tugisüsteem, mis võimaldaksid luua digipädevat õpetajate kollektiivi. 

Millised on teie kooli järgmised arendustegevused? 
Nagu eelnevalt mainitud jaanuari alguses korraldame Tehnominuti huvilistele grupitöö. Selle kõrval tõstmaks õpetajate teadmist erinevatest digiõppekeskkondadest korraldatakse meie koolis HITSA infotund “IKT meie koolis” mille teemaks on “Praktikum erinevate veebipõhiste töövahendite kasutamiseks”. Õppeaasta alguses oli meie koolis läbiviidud õpetajate IKT pädevuste väljaselgitamise küsitlus. Tuginedes sealt saadud infole selekteeritakse välja õpetajad kelle oskused on ühes või teises valdkonnas mitte piisavad ning nende jaoks korraldatakse sise- ning vajadusel ka välikoolitused. Esimene sisekoolitus toimub juba jaanuaris, kus õpetajatele tutvustatakse OwnCloud ja Google Drive pilveteenuseid.